Η LIDL Ελλάς σταματά την πώληση πλαστικών μιας χρήσης έως το τέλος του 2019

Από το τέλος του επόμενου έτους η αλυσίδα Lidl στην Ελλάδα σταματάει την πώληση πλαστικών ειδών μιας χρήσης όπως καλαμάκια και ποτήρια μιας χρήσης, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες για τα αφτιά με πλαστικό στέλεχος και στα 221 καταστήματα της.

Έπειτα από τη δέσμευσή της για μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025, η εταιρεία δρομολογεί με άμεση ισχύ τα πρώτα συγκεκριμένα μέτρα.

Τη θέση τους θα πάρουν προϊόντα από εναλλακτικά και ανακυκλώσιμα υλικά, για τα οποία η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με τους προμηθευτές της. Στη συνέχεια θα θέσει ως στόχο την κατάργηση και προσαρμογή στα καλαμάκια που υπάρχουν στην κατηγορία των χυμών/αναψυκτικών και ποτών.

«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας τα πλαστικά είδη μιας χρήσης αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για τη μείωση του πλαστικού», τονίζει σχετικά ο κ. Ιωάννης Καρανάτσιος, Μέλος Διοίκησης - Δ/νσης Αγορών της Lidl Ελλάς.

Αντικατάσταση με εναλλακτικά υλικά

Η Lidl Ελλάς σχεδιάζει να εξαντλήσει πρώτα τις ποσότητες που έχουν ήδη αγοραστεί και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά σε εναλλακτικά υλικά. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες της θα εξακολουθήσουν να έχουν την ευκαιρία να βρίσκουν τα προϊόντα που έχουν συνηθίσει.

Η εταιρεία έχει ήδη αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών για τη μείωση του πλαστικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ήταν η πρώτη που κατάργησε την πλαστική σακούλα μιας χρήσης των 4 λεπτών, εξοικονομώντας έτσι 730 τόνους πλαστικού, το οποίο δεν προερχόταν από ανακυκλώσιμο υλικό. Επιπλέον κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2017 - 2018 αφαίρεσε πλαστικές υποσυσκευασίες από την κατηγορία των χαρτιών υγείας εξοικονομώντας έτσι 160 τόνους πλαστικού υλικού.

 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.