Κομβικό διεθνές γεγονός για φρέσκα φρούτα και λαχανικά η FRESKON

Το διεθνές εμπορικό γεγονός φρέσκων φρούτων και λαχανικών, FRESKON, πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή φορά στις 21-23 Απριλίου 2016 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στόχος της διοργανώτριας ΔΕΘ-HELEXPO είναι να αναδείξει την εξωστρέφεια της ελληνικής παραγωγής και να συμβάλλει στην τόνωση του πρωτογενούς τομέα.

Οι εκθέτες της Freskon θα έρθουν σε επαφή με τους μεγαλύτερους ομίλους του διεθνούς λιανεμπορίου, καθώς και με εγχώριους και ξένους διακινητές στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Εκτός από το πλήθος εμπορικών επαφών, νέων συνεργασιών και συμφωνιών, που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της, η Freskon είναι και το επίκεντρο παράλληλων συνεδριακών και άλλων εκδηλώσεων, στις οποίες παρουσιάζονται οι πιο επίκαιρες εξελίξεις στην παραγωγή και εμπορία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

Στο πλαίσιο αυτό, το 1ο συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά & το Σπαράγγι (22&23/4) φιλοδοξεί να ενημερώσει τους Έλληνες παραγωγούς για τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις στα πράσινα λαχανικά και το σπαράγγι, το ρόλο της συσκευασίας, τις καινοτόμες μορφές καλλιέργειας, τις απαιτήσεις των καταναλωτών, αλλά και τα προϊόντα εκείνα που δείχνουν να έχουν ένα ευοίωνο μέλλον.

Οι ομιλητές του Συνεδρίου είναι κορυφαίοι επιστήμονες και αναλυτές από τις πλέον πρωτοπόρες χώρες της Ευρώπης στην καλλιέργεια πράσινων λαχανικών.

Ακόμη, στο πλαίσιο της Freskon θα πραγματοποιηθεί και το “FreshCon Market”, ένα επιχειρηματικό γεγονός, που έχει ως βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ που ελέγχουν ένα σημαντικό δίκτυο διανομής με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών.

Τα σούπερ-μάρκετ παίζουν κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου, καθώς επίσης και στη βελτίωση της ποιότητας των φρέσκων προϊόντων, συνεπώς γίνεται κατανοητό ότι η στρατηγική παρουσία τους σε μια τέτοια εκδήλωση, μπορεί να ενισχύσει εμπορικά τον πρωτογενή τομέα της Ελλάδας.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ των Βαλκανίων (Βουλγαρία, Ουκρανία, Π.Γ.Δ.Μ., Ρουμανία, Σερβία και Ελλάδα) θα είναι παρούσες.

Μέχρι στιγμής 15 αλυσίδες σούπερ-μάρκετ έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στο «FreshCon Market».
Αυτές είναι η Fantastico (Βουλγαρία με 38 καταστήματα), T-MARKET (Βουλγαρία με 47 σημεία πώλησης), ProMarket (Βουλγαρία με 22 καταστήματα), Discount Markt (Ελλάδα με 44 σημεία), ο όμιλος Metro (Ελλάδα με 46 καταστήματα χονδρικής «METRO Cash & Carry» και 66 σημεία λιανικής «My market»), ΑΒ Βασιλόπουλος (Ελλάδα με 344 σημεία), Κρητικός (Ελλάδα με 95 σούπερ-μάρκετ), Μασούτης (Ελλάδα με 253 σημεία), Χαλκιαδάκης (Ελλάδα με 39 καταστήματα), ATB Market (Ουκρανία με 800 σημεία), ZITO MARKETI (ΠΓΔΜ με 50 σημεία), Carrefour Ρουμανίας (με 178 καταστήματα), Mega Image (Ρουμανία με 410 σημεία), Selgros Cash & Carry (Ρουμανία με 19 σούπερ-μάρκετ), Aman Company (Σερβία με 200 καταστήματα) και Maxi (Σερβία με δίκτυο 387 καταστημάτων).

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.