Μετά βίας 400 τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Σε μόλις 397 οχήματα ανέρχεται ο συνολικός στόλος αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπως προκύπτει από το μητρώο του υπουργείου Μεταφορών.

Αντίστοιχα, ο συνολικός αριθμός εγκατεστημένων συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων υπολογίζονται στους 46, εκ των οποίων οι δηλωμένοι, δημοσίως προσβάσιμοι, είναι 3.

Για την ταξινόμηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη χώρας μας ισχύει, στο σύνολό της, η ειδική περί ταξινόμησης οχημάτων νομοθεσία.

Αυτό, σύμφωνα με το metaforespress.gr, σημαίνει ότι είναι δυνατή η ταξινόμηση στη χώρα α) καινούριων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που έχουν έγκριση τύπου ΕΕ, βάσει της οδηγίας 2007/46/ΕΚ και β) μεταχειρισμένων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που έχουν άδεια κυκλοφορίας, είτε από άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ ή τρίτη χώρα.

Δεν υφίσταται διαδικασία για την, εκ των υστέρων, τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα στα μηχανοκίνητα οχήματα, διότι επί του παρόντος, δεν έχει εκδοθεί κάποια διεθνής νομοθεσία (Οδηγία ΕΕ, Κανονισμός ΕΕ ή Κανονισμός UNECE), μέσω την οποίας να καθορίζεται η διαδικασία για την εκ των υστέρων τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα σε συμβατικό όχημα, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στην, εκ των υστέρων, τοποθέτηση άλλων συστημάτων, όπως υγραεριοκίνησης και κίνησης με φυσικό αέριο, όπου έχουν εκδοθεί τρεις κανονισμοί (Καν. 67, 110 και 115).

Κατά συνέπεια μια τέτοια διασκευή οχήματος που στερείται τεκμηρίωσης (πιστοποιητικά και αποτελέσματα μελετών), αναφορικά με την ορθότητα και την ασφάλειά της, δεν ρυθμίζεται από την εθνική νομοθεσία.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.