Ολοκληρωμένη περιβαλλοντική πολιτική από την Venus Growers

Του Δημήτρη Διαμαντίδη

Διαλογή των αποβλήτων στην πηγή σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, προώθηση όλων των στερεών αποβλήτων σε νομίμως αδειοδοτημένους φορείς διαχείρισης αποβλήτων για αξιοποίηση (παραγωγή ενέργειας ή κομποστοποίηση) ή ανακύκλωση και τακτικές μετρήσεις αερίων ρύπων και υγρών αποβλήτων για την προστασία της ατμόσφαιρας και των υδάτων.Αυτές είναι ορισμένες μόνο από τις δράσεις, που απαρτίζουν την περιβαλλοντική πολιτική της συνεταιριστικής βιομηχανίας μεταποίησης φρούτων Venus Growers.

Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της επεξεργασίας φρούτων και παραγωγής κομπόστας φρούτων, διαθέτει πιστοποίηση κατά ISO 14001, εξασφαλίζοντας έτσι την προσαρμογή της στις αυξανόμενες απαιτήσεις προστασίας του περιβάλλοντος.Στο πλαίσιο αυτό, έχει υιοθετήσει μια πολιτική με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος, τη βέλτιστη διαχείριση των φυσικών πόρων και το συνεχή έλεγχο της παραγωγικής δραστηριότητας της.

Η εταιρεία εκπληρώνει τους εξής στόχους:

  • Συμμόρφωση με την κείμενη (Εθνική και Ευρωπαϊκή) νομοθεσία για την προστασία του περιβάλλοντος.
  • Πληροφόρηση και εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να συμμετέχει ενεργά στο περιβαλλοντικό επιχειρησιακό σύστημα που αναπτύσσει η επιχείρηση
  • Προσδιορισμό των περιβαλλοντικών στόχων, που αναθεωρούνται ετησίως σύμφωνα με τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή βελτίωση σε περιβαλλοντικά θέματα.
  • Εφαρμογή ενός επιχειρησιακού συστήματος που έχει ως κύριο σκοπό τη συνεχή βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και
  • Τακτική συντήρηση του μηχανολογικού εξοπλισμού για την αποφυγή περιβαλλοντικών ατυχημάτων.

Οι εξαγωγές κομπόστας του συνεταιρισμού, που κατευθύνονται σε 45 περίπου χώρες, αντιστοιχούν στο 99% του κύκλου εργασιών της, με σημαντικότερους πελάτες τις αγορές της Ευρωζώνης (μερίδιο 55%), της Μεγάλης Βρετανίας (10%), των ΗΠΑ (10%) και της Ιαπωνίας (10%). Η Venus Growers, που πρωταγωνιστεί διεθνώς στα κονσερβοποιημένα φρούτα παράγοντας σχεδόν 300 διαφορετικά είδη, εντείνει περαιτέρω τις εξαγωγικές της προσπάθειες, προκειμένου να ενισχύσει τη θέση της στην Ιαπωνία, στις ΗΠΑ και να κερδίσει μερίδια σε νέες αγορές του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, στο «μικροσκόπιο» της έχουν μπει οι αγορές της Σαουδικής Αραβίας, του Κατάρ, του Κουβέιτ και του Ιράν.

 

 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση