Σε αναζήτηση ποιότητας ζωής

Ένα από τα θέματα  των ημερών στη Θεσσαλονίκη είναι η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας που εφαρμόστηκε πιλοτικά πριν από 17 μήνες. Ο δήμος ζήτησε να δοθεί παράταση ενώ η  περιφέρεια ως η προϊσταμένη αρχή αδειοδότησης  για την παράταση της πεζοδρόμησης φέρεται αποφασισμένη να εφαρμόσει το γράμμα του νόμου, δηλαδή μια λωρίδα συνεχούς ροής οχημάτων και διαπλάτυνση των πεζοδρομίων.

Στην greenagenda δεν δεχόμαστε κάθε υπαναχώρηση στα ζητήματα ποιότητας ζωής και δημόσιου χώρου. Δεν πιστεύουμε  ότι οι πολίτες της πόλης πρέπει να μείνουν αμέτοχοι διότι σε λίγες ημέρες λίγες μέρες  ο δρόμος θα είναι πάλι γεμάτος διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Θα θέλαμε να μας  πείτε  την δική σας γνώμη info@greenagenda.gr.

Το αδιέξοδο ανάμεσα σε  δήμο και περιφέρεια αντιμετωπίστηκε με νέα αναβολή  για την  ερχόμενη εβδομάδα, όπου σε τεχνική συνάντηση
οι υπηρεσιακοί παράγοντες περιφέρειας και δήμου θα λάβουν τις οριστικές αποφάσεις για το μέλλον της Αγίας Σοφίας. Θα δημοσιεύσουμε  τη θέση  κάθε  πλευράς για το θέμα  αυτό. Mε την σημερινή του  δήλωση  του ο Χρήστος Μάτης ,   δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης – Επικεφαλής της παράταξης   «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ – Οικολογία στην  πράξη» αναφέρθηκε  στις  εξελίξεις   του θέματος  της πεζοδρόμησης  της Αγίας Σοφίας.

«Ο Δήμος έχει την αρμοδιότητα να κάνει ένα δρόμο πεζόδρομο και η Περιφέρεια να αφήνει να περνούν αυτοκίνητα από αυτόν. Ουσιαστικά η εξέλιξη επιβεβαίωσε όσα είχαμε πει πριν από 15 μήνες.Η πεζοδρόμηση έγινε χωρίς καμία μελέτη, ενημέρωση και μέτρα αποφυγής των παράπλευρων απωλειών, όπως το ανεξέλεγκτο παρκάρισμα στην Πλατεία, η συμφόρηση της Παύλου Μελά κ.λπ.Η άρση της πεζοδρόμησης γίνεται και πάλι χωρίς καμία μελέτη. Διότι κανένας, 17 μήνες τώρα, δεν μπήκε στον κόπο να αποτιμήσει τα αποτελέσματα της πεζοδρόμησης, όχι εμπειρικά και με βάση την πληροφόρηση που έχει από φίλους του, αλλά επιστημονικά με βάση μετρήσιμα στοιχεία και μελέτες.Όσο συνεχίζουμε να έχουμε δημόσια διοίκηση, που λειτουργεί με τέτοιο ρυθμό, είναι προφανές ότι θα έχουμε παρόμοια αλαλούμ.Όπως είχαμε πει πριν από 15 μήνες, στις 15 Νοεμβρίου 2011:Η καλή λειτουργία του πεζοδρόμου απαιτεί πολίτες που να έχουν κατανοήσει την χρησιμότητα του και όχι υπηκόους που να αφήνουν την τύχη τους σε μία διοίκηση που ξέρει. Τα επιχειρήματα υπέρ των πεζοδρόμων είναι πολλά και πρέπει να αναπτυχθούν στην κοινωνία.»

 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!