Τι λέει το ΥΠΕΝ για την αδυναμία σύνδεσης στην πλατφόρμα του νέου «Εξοικονομώ» (φωτο+vid)

Σε «σοβαρό ευρύτερο τηλεπικοινωνιακό πρόβλημα από το δίκτυο syzefxis» αποδίδει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας την αδυναμία πρόσβασης μηχανικών και υποψηφίων στο πληροφοριακό σύστημα του νέου προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ' Οίκον ΙΙ», που έχει εξοργίσει αμφότερους από το πρωί σήμερα.

Συγκεκριμένα, μετά από πολλές ώρες προσπαθειών από χιλιάδες ενδιαφερόμενους να συνδεθούν σήμερα στην πλατφόρμα του προγράμματος, πλέον, αντί της αρχικής σελίδας, στην ιστοσελίδα https://exoikonomisi.ypen.gr/ εμφανίζεται το εξής μήνυμα από το υπουργείο: «Λόγω σοβαρού ευρύτερου τηλεπικοινωνιακού προβλήματος από το δίκτυο syzefxis, το σύστημα δεν μπόρεσε να ενεργοποιηθεί την προγραμματισμένη ώρα (08:00). Μετά την αποκατάσταση του προβλήματος στις 10:30, γίνεται έλεγχος του συστήματος και θα είναι διαθέσιμο στις 12:00».

Μάλιστα, υπάρχει και τίτλος πάνω από το μήνυμα που αναφέρει «Αναβάθμιση Εφαρμογής».

Δείτε τη χαρακτηριστική εικόνα και βίντεο με σχετικές δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Μιχάλη Βερροιόπουλου:

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.