APIVITA: ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ

Του Δημήτρη Διαμαντίδη

Αειφορία, βιολογικά φυσικά προϊόντα, ανακύκλωση και σεβασμός της φύσης και όλων όσων απλόχερα μας προσφέρει, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που συμπυκνώνουν τη φιλοσοφία λειτουργίας της APIVITA.

Tο αντικείμενο εργασιών της APIVITA είναι η παραγωγή και η εμπορία φυσικών καλλυντικών και φυσικών προϊόντων και η παροχή συναφών υπηρεσιών, ενώ δραστηριοποιείται στην αγορά των φαρμακείων, του retail, του e-commerce, των ξενοδοχείων και των SPA.

Η APIVITA εμπνευσμένη από την θαυμαστή κοινωνία της μέλισσας, την πλούσια σε βιοποικιλότητα ελληνική χλωρίδα και τις διδαχές του Ιπποκράτη, συνδυάζει μελισσοκομικά προϊόντα όπως πρόπολη, μέλι και βασιλικό πολτό, πιστοποιημένα φυτικά εκχυλίσματα και αιθέρια έλαια βιολογικής καλλιέργειας, για να παράγει φυσικά – με έως και 100% φυσικές συνθέσεις- αποτελεσματικά, ολιστικά προϊόντα. Παράλληλα, στα προϊόντα της αποφεύγει τη χρήση συνθετικών συστατικών όπως προπυλενογλυκόλη, parabens, σιλικόνες που δεν βιοαποικοδομούνται στο περιβάλλον, ενώ χρησιμοποιεί ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες, εκπαιδεύοντας συστηματικά τους πελάτες της σε ένα φυσικό, φιλικό προς το περιβάλλον, τρόπο ζωής.

Από τον Ιανουάριο 2013, ξεκίνησε η λειτουργία των νέων βιοκλιματικών εγκαταστάσεων της εταιρείας, στο Βιομηχανικό Πάρκο στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας. Σε αυτές τις εγκαταστάσεις συγκεντρώνονται κάτω από μια στέγη η παραγωγή, η έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων, ο ποιοτικός έλεγχος, τα βιοχημικά εργαστήρια και η διοίκηση της εταιρείας. Οι εγκαταστάσεις της (επένδυση ύψους 14,5 εκατ. Ευρώ) έχουν πιστοποίηση ISO 9001, ISO 14001, OSHAS 18001, ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές του Αμερικανικού Οργανισμού Φαρμάκων (FDA), ενώ βρίσκονται σε διαδικασία αξιολόγησης και πιστοποίησης για τη περιβαλλοντική απόδοση και αειφορία του κτιρίου από την παγκοσμίως αναγνωρισμένη Βρετανική μέθοδο αξιολόγησης BREEAM International.

Η APIVITA δραστηριοποιείται σε 15 χώρες σε συνεργασία με αλυσίδες φαρμακείων, αλλά και στον χώρο του retail με δικά της καταστήματα, στα πρότυπα του flagship καταστήματος The APIVITA Experience Store στο κέντρο της Αθήνας. Στους στόχους της είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας της με σημαντική ανάπτυξη των εξαγωγών, καθώς και η αξιοποίηση των 11 ερευνητικών προγραμμάτων, τα οποία υλοποιεί σε συνεργασία με δεκάδες πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο.

Τέλος, επενδύει στην αειφορία, ενισχύοντας τις θυγατρικές εταιρείες Apivita Farm και Apigea με σκοπό την ανάπτυξη και εκμετάλλευση των ιδιόκτητων μελισσιών, την έρευνα και ανάπτυξη βιολογικών καλλιεργειών βοτάνων στην Αρκαδία, στη Θεσσαλία, στη Φθιώτιδα, στον Όλυμπο και σε όλη την Ελλάδα προάγοντας σε συνεργασία με γεωπόνους, μελισσοκόμους και βιοκαλλιεργητές την ελληνική φύση και βιοποικιλότητα.

 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση