26H AGROTICA: ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 20% ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ-ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

του Νίκου Αβουκάτου

Η Ελλάδα βρίσκεται στη 3η θέση της παγκόσμιας παραγωγής ελαιολάδου και στην 1η θέση της παραγωγής εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου. Ωστόσο η χύμα πώληση αποτελεί μια λανθασμένη επιλογή προώθησης του με σημαντικές απώλειες.

«Το ποσοστό του ελληνικού ελαιολάδου που κυκλοφορεί επώνυμο-τυποποιημένο δεν ξεπερνά το 20%,αντίθετα το χύμα ανέρχεται στο 80%. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από 300 εκατομμύρια ευρώ χάνονται από την έλλειψη προστιθέμενης αξίας, τους φόρους, για αυτό πρέπει το ελληνικό ελαιόλαδο να αποκτήσει επωνυμία κάθε συνεταιρισμού ή εταιρίας» επεσήμανε στο greenagenda.gr ο Γιώργος Οικονόμου, διευθυντής της ΣΕΒΙΤΕΛ.

Η επώνυμη απουσία του ελαιολάδου και η εξάρτηση της διάθεσης της παραγωγής μας από τους Ιταλούς εμπόρους χύμα ελαιολάδου αναμένεται να αποβεί καταστροφική ανέφερε ο κ. Οικονόμου και υπογράμμισε ότι οι καταναλωτές της διεθνούς αγοράς αγνοούν σε μεγάλο ποσοστό το ελληνικό ελαιόλαδο.

Καθοριστική θα είναι η συμβολή του και στην απασχόληση σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου διότι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν περισσότερες από 50.000 νέες θέσεις εργασίας στη παράγωγη του επώνυμου παραγόμενου ελαιολάδου.

«Θα πρέπει να έχει λοιπόν μια επώνυμη και προστιθέμενη αξία  κάτι που είναι προς το συμφέρον τόσο για τους παραγωγούς όσο και των καταναλωτών».

Το ελαιόλαδο είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο προϊόν που ελέγχεται με 28 φυσικοχημικές παραμέτρους και μια ειδική μέθοδο οργανοληπτικής αξιολόγησης.

«Οφείλουμε να το προστατέψουμε και να το αναδείξουμε. Να είναι επώνυμο και στα εστιατόρια και στα νοικοκυριά» σημείωσε ο κ. Οικονόμου.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.