Εγκαινιάστηκαν οι εκθέσεις Detrop Boutique, Artozyma και Ελλήνων Κόσμημα

Εφαλτήριο για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων αποτελούν οι εκθέσεις Detrop Boutique, Artozyma , που εγκαινιάστηκαν απόψε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

«Τα τρόφιμα και ποτά βρίσκονται στην αιχμή του δόρατος της ελληνικής οικονομίας και γι’ αυτό είναι κύριο μέλημα της κυβέρνησης η εύρεση τρόπων για την προώθηση των εξαγωγών τους» ανέφερε ο υφυπουργός Εξωτερικών,Δημήτρης Μάρδας κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της 25ης Detrop Boutique. Ο κ. Μάρδας σημείωσε πως αναρτήθηκαν στην πύλη οικονομικής διπλωματίας Agora του υπουργείου Εξωτερικών κατάλογοι καταστημάτων εκλεκτών τροφίμων (delicatessen) από 70 χώρες, ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου να βρουν μια διέξοδο στην προσπάθειά τους να εξορμήσουν στο εξωτερικό. Μάλιστα, έκανε γνωστό ότι προσεχώς θα αναρτηθούν και διευθύνσεις από μεγαλοεισαγωγείς επίσης από 70 χώρες για όλους τους εξαγωγικούς κλάδους της χώρας. «Η εξαγωγή δίνει δύναμη στην ελληνική οικονομία» τόνισε με έμφαση.

Πρεσβευτές της Ελλάδας στο εξωτερικό μπορούν να γίνουν τα ελληνικά προϊόντα, σύμφωνα με την υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης),Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, που εγκαινίασε την Artozyma. Τόνισε ότι «οι Έλληνες παραγωγοί –και δη οι μικροί και μεσαίοι- πρέπει να έχουν ευκαιρίες προβολής των προϊόντων τους». Ανέφερε επίσης πως οι Detrop Boutique και Artozyma βρίσκονται σε πλήρη ευθυγράμμιση με την πολιτική της κυβέρνησης για τη δημιουργία προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Στην έλευση 110 εμπορικών αγοραστών από ισχυρά δίκτυα 13 χωρών, αλλά και στα 3.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» που θα πραγματοποιήσουν αυτές τις ημέρες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης με Έλληνες εκθέτες αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης.

Την ίδια ώρα στο Metropolitan Expo στην Αθήνα η υφυπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, αρμόδια για θέματα βιομηχανίας, Θεοδώρα Τζάκρη, εγκαινίασε την Ελλήνων Κόσμημα. Όπως τόνισε, «η κυβέρνηση στηρίζει τον κλάδο του κοσμήματος, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την δημιουργικότητα των Ελλήνων».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), Κωνσταντίνος Κουζούπης, τόνισε πως παρά τα προβλήματα που έχει φέρει η κρίση, οι επιχειρήσεις του κλάδου στηρίζουν την έκθεση και προσπαθούν να προωθήσουν το ελληνικό κόσμημα, προσπάθεια που ενισχύεται από τη διοργάνωση.

Τον χαρακτήρα της Ελλήνων Κόσμημα ως της μεγαλύτερης έκθεσης του κλάδου στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, σημειώνοντας πως ο εθνικός εκθεσιακός φορέας στηρίζει, σε συνεργασία με την ΠΟΒΑΚΩ, το μεγάλο αυτό εκθεσιακό γεγονός.

 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.