Ανοδικά και το 2016 η γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ

του Δημήτρη Διαμαντίδη

Θετικό πρόσημο καταγράφει ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ κατά το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2016, παρόλο που η αγορά τροφίμων και δη των γαλακτοκομικών προιόντων δεν διάγει και τις καλύτερες ημέρες της.

Όπως επισήμανε στη Greenagenda.gr, ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου και της ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος, ο τζίρος είναι πάνω από τα περσινά επίπεδα, αλλά δεν παρουσιάζει τον ίδιο ρυθμό ανόδου, που κατέγραφε πέρσι.

«Αυτό το φαινόμενο το αποδίδω τόσο στην ευρύτερη φετινή καθίζηση της αγοράς τροφίμων, όσο και στο γεγονός πως ειδικά για το γάλα οι μεγάλες ποσότητες που διέθετε στην αγορά η αλυσίδα της Μαρινόπουλος, δεν έχουν αναπληρωθεί σήμερα στο σύνολο τους από τα άλλα σούπερ-μάρκετ. Να σας θυμίσω πως η Μαρινόπουλος στο φρέσκο γάλα διατηρούσε μία πολιτική, με βάση την οποία στις αρχές κάθε εβδομάδας πωλούσε πανελλαδικά το φρέσκο γάλα σε τιμές κάτω του κόστους. Οι σημαντικές ποσότητες που διέθετε με αυτό τον τρόπο στο παρελθόν η Μαρινόπουλος δεν έχουν καλυφθεί πλήρως από τους ανταγωνιστές της, κάτι που συνεπάγεται γενικότερα λιγότερες πωλήσεις φρέσκου γάλακτος», τονίζει ο κ. Πρίντζος.

Η ΕΒΟΛ και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Βόλου, στον οποίο ανήκει, κατέγραψαν πέρσι την καλύτερη χρονιά τους, όσον αφορά στην εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών.

Έτσι, οι πωλήσεις έφτασαν στα € 15.495.544 από € 14.806.585 το 2014, αυξημένες κατά ποσοστό 4,6% περίπου. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το αποτέλεσμα μετά φόρων της χρήσης 2015 ανήλθε σε κέρδος ποσού € 1.623.604, έναντι κέρδος ποσού € 1.292.264 της προηγούμενης χρήσης 2014.

Παρά την κρίση, η ΕΒΟΛ κατάφερε να ολοκληρώσει επένδυση στο εργοστάσιο εμφιάλωσης γάλακτος της τάξης των 6,5 εκ. Ευρώ, αλλά και επενδύσεις 1,5 εκ. ευρώ στο στραγγιστό γιαούρτι, μπαίνοντας δυναμικά στη συγκεκριμένη αγορά, που αντιπροσωπεύει το 80% της κίνησης σε όλα τα είδη γιαουρτιού.

Πρόσφατα, η ΕΒΟΛ διέθεσε στην αγορά και το νέο προϊόν της, που είναι το στραγγιστό γιαούρτι «Διαλεχτό», σε πλήρη και με χαμηλά λιπαρά μορφή, ενώ έχουν δρομολογηθεί να κυκλοφορήσουν άλλοι τρεις κωδικοί που αφορούν σε κρέμα, ρυζόγαλο και ξυνόγαλο.

Το δίκτυο διανομής της ΕΒΟΛ πέρα από τη Θεσσαλία έχει επεκταθεί και στην Κρήτη και σταδιακά θα φτάσει μέχρι την Πελοπόννησο, ενώ υπάρχουν συζητήσεις και για εξαγωγές στο εξωτερικό ειδικά του στραγγιστού γιαουρτιού.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.