lidl

Βραβείο για τα κινητά κέντρα ανακύκλωσης της Lidl

του Δημήτρη Διαμαντίδη

Τα κινητά κέντρα ανακύκλωσης της Lidl Hellas κέρδισαν βραβείο (bronze award) στο πλαίσιο των Environmental Awards 2016 (στην κατηγορία Environmental CSR), τα οποία ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες.

Ειδικότερα, σε συνεργασία με την εταιρεία «Ανταποδοτική Ανακύκλωση», φιλοξενήθηκε σε 20 καταστήματά της Lidl το πρόγραμμα «Μαραθώνιος Αγάπης και Ανακύκλωσης».

Οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν κενές μεταλλικές, πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες στο κινητό φωτοβολταϊκό κέντρο ανακύκλωσης, το οποίο ήταν τοποθετημένο στον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων για μία εβδομάδα.

Η αποδοχή που είχε το πρόγραμμα από τον κόσμο ήταν εντυπωσιακή (συμμετείχαν και 2.591 μαθητές και ανακυκλώθηκαν συνολικά 181.305 συσκευασίες) και το γεγονός αυτό ώθησε την Lidl να προχωρήσει τη συγκεκριμένη δράση ένα βήμα παραπέρα και να εγκαταστήσει σταδιακά ξεκινώντας από τον περασμένο Ιούλιο, σε 7 επιλεγμένα καταστήματα της σταθερά κέντρα ανταποδοτικής ανακύκλωσης.

Τα πρώτα τοποθετήθηκαν στα καταστήματα Ταύρου, Ραφήνας, Μελισσίων και Νέας Φιλαδέλφειας και το Δεκέμβριο του 2016 στα καταστήματα Ευόσμου, Σταυρούπολης και Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη. Για κάθε αλουμινένια συσκευασία ή για κάθε τρεις πλαστικές / γυάλινες, η συνεργαζόμενη εταιρία «Ανταποδοτική Ανακύκλωση» προσφέρει 0,01€, σε μορφή δωροεπιταγής - κουπονιού στους πελάτες της Lidl.

Επίσης, υπάρχει επιλογή εξαργύρωσης του ποσού στα καταστήματα της Lidl ή αυτόματης δωρεάς του χρηματικού αντιτίμου υπέρ της ενίσχυσης της ΜΚΟ «Αποστολή» για τα Γεύματα Αγάπης.

Η Lidl Hellas σχεδιάζει νέες επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ για το 2017, ενώ άλλα 100 εκατ. ευρώ είχε επενδύσει το 2016.

Πέρσι η εταιρεία πραγματοποίησε ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, επέκταση των αποθηκών της, αλλά και εκσυγχρονισμό υφιστάμενων σημείων πώλησης.

Ακόμη, η Lidl εγκαινίασε το 2016 δύο καταστήματα νέας γενιάς (τον Ιούλιο άνοιξαν σε Αλικαρνασσό και Διαβατά), τα οποία ενσωματώνουν ένα νέο environmental branding concept, μία πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία χαρίζει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη, αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών.

Τέλος, η αλυσίδα δημιούργησε πέρσι και πάνω από 450 νέες θέσεις εργασίας, απασχολώντας συνολικά περισσότερους από 5.300 εργαζομένους.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) *