Επένδυση στον εναλλακτικό τουρισμό για την Κεντρική Μακεδονία

του Νίκου Αβουκάτου

Για τις αισιόδοξες επιδόσεις του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία, αλλά και για την επόμενη ημέρα που σχεδιάζεται για τον τομέα, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι της τοπικοί αυτοδιοίκησης και της τουριστικής αγοράς, στην εκδήλωση που διοργάνωσε χθες η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Θέμα της εκδήλωσης ήταν ο απολογισμός των δράσεων που έγιναν την τριετία 2014- 2016, αλλά και η παρουσίαση του νέου σχεδιασμού τουριστικής προβολής της Περιφέρειας.

Ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της ενίσχυσης των υποδομών καθώς το 33% των τουριστών επισκέπτεται οδικώς την Περιφέρεια.

Αναφορικά με τον νέο σχεδιασμό, ζήτησε από όλους τους φορείς να συνεχίσουν την προσπάθειές τους και να τονίσουν επιπλέον τις εναλλακτικές μορφές, τον συνεδριακό τουρισμό, τον αγροτουρισμό, τον πολιτιστικό και τον τουρισμό πόλης. «Μπροστά μας έχουμε ένα μεγάλο στοίχημα, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα είναι η 2η πιο ισχυρή τουριστικά περιφέρεια τα επόμενα χρόνια», ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας.

Για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2016 καταγράφηκε αύξηση 30% του τουριστικού ρεύματος. «Αυτό μας δείχνει πλέον ότι επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος. Θα πρέπει να εργαστούμε συντονισμένα  για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τώρα πρέπει όλοι να συνενωθούμε. Η Περιφέρεια διέθεσε και θα διαθέσει εκατομμύρια ευρώ για να πετύχει αυτός ο στόχος», τόνισε ο περιφερειάρχης.

Ακόμη, παρουσίασε με αριθμούς τον ικανοποιητικό ρυθμό αύξησης των οδικών αφίξεων λέγοντας ότι την τελευταία διετία ήταν περισσότερες από πέντε εκατομμύρια. Σημαντικά ανοδικές ήταν οι αφίξεις και στο αεροδρόμιο αλλά και το λιμάνι, ενώ στην πενταετία οι διανυκτερεύσεις ξένων επισκεπτών έφτασαν το 65%.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος στάθηκε στο όραμα του Περιφερειάρχη, σύμφωνα με το οποίο η Κεντρική Μακεδονία θα καταστεί παγκόσμιος προορισμός για 365 ημέρες.

Ο κ. Θάνος παρουσίασε τις στοχευμένες δράσεις που έγιναν την προηγουμένη τριετία αλλά και την έντονη παρουσία της Περιφέρειας στις εκθέσεις. Αναφέρθηκε, δε, στην προβολή μέσω των social media και τη συνεργασία με το travel channel.

Τόνισε, ακόμη, την ανάγκη προώθησης του εναλλακτικού τουρισμού με θεματικές ενότητες, αλλά και της γαστρονομίας με την Μακεδονική κουζίνα.

«Επενδύουμε όμως και στον πολιτισμό αλλά και την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης και θα συνεχίσουμε τις στρατηγικές συμμαχίες με ξένα Πανεπιστήμια», πρόσθεσε.

Μίλησε για το project Όλυμπος και για τους άλλους ορεινούς προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως το Πάικο.

«Επιδιώκουμε να φτιάξουμε ένα πολιτιστικό πυρήνα. Με τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη και τον Μέγα Αλέξανδρο, μερικά από τα σημαντικά ονόματα της Αρχαίας Ελλάδας επιδιώκουμε να αυξήσουμε τους φιλέλληνες και θέλουμε να επενδύσουμε στον τομέα του πολιτισμού. Ανοίγουμε νέες αγορές στο Ντουμπάι αλλά και στην Κίνα για το λόγο αυτό είναι στη κινεζική γλώσσα η τουριστική ηλεκτρονική μας σελίδα, ενώ στην κινεζική ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης, αντίστοιχη της Google, έχουμε σχετικές καταχωρήσεις. Επιπλέον θα έχουμε έντονη παρουσία  σε στοχευμένες εκθέσεις», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.