Lidl: Απέσυρε όλες τις πλαστικές σακούλες και τις αντικαθιστά με «πράσινες»

Στην απόσυρση της πλαστικής σακούλας των 0,04 λεπτών από όλα τα καταστήματά της προχώρησε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl Hellas, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής της πολιτικής με στόχο τη βέλτιστη προστασία του περιβάλλοντος μέσω της μείωσης της οικολογικής επιβάρυνσης των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Προχωρεί, μάλιστα, στην αντικατάστασή της με μία νέα, η οποία αποτελείται κατά 80% από ανακυκλωμένα υλικά, είναι 100% ανακυκλώσιμη και στην οποία μπορούν να τοποθετηθούν προϊόντα βάρους 10 κιλών.

«Αυτές οι σακούλες μίας χρήσης δεν καλύπτουν πλέον τα κριτήρια της περιβαλλοντικής μας πολιτικής επειδή παράγονται αποκλειστικά από πρωτογενή υλικά και επιβαρύνουν ιδιαίτερα το περιβάλλον, καθώς δεν διαλύονται εύκολα και προσθέτουν έτσι συνεχώς νέο επιβαρυντικό υλικό στο οικοσύστημα», σημειώνει η εταιρεία και προσθέτει:

«Ακολουθώντας πιστά την πολιτική μας αντικαθιστούμε τη σακούλα αυτή με μια νέα, η οποία αποτελείται κατά 80% από ανακυκλωμένα υλικά, είναι 100% ανακυκλώσιμη και στην οποία μπορούν να τοποθετηθούν προϊόντα βάρους 10 κιλών. Είναι ανθεκτικότερη από τις κοινές πλαστικές σακούλες μιας χρήσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολλαπλές φορές».

Με τη χρήση της συγκεκριμένης σακούλας οι καταναλωτές συμβάλλουν στη μείωση των απορριμμάτων αλλά και στη μείωση του CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) έως 40% σε σύγκριση με σακούλες μιας χρήσης από πρωτογενή υλικά.

Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν το κόστος πώλησης της στα 0,08 λεπτά, σε αντίθεση με τις κοινές φθηνότερες πλαστικές σακούλες μιας χρήσης των 0,04 λεπτών, που επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Παράλληλα, σύμφωνα με την εταιρεία, οι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν την ευκαιρία να προμηθεύονται από όλα τα καταστήματα Lidl και τα άλλα τρία είδη ανακυκλώσιμης σακούλας για πολλαπλές χρήσεις (στις τιμές των 0,12, 0,69 και 0,99 λεπτών) ακριβώς όπως έπρατταν μέχρι σήμερα.

«Με υπευθυνότητα στη Lidl Hellas κάνουμε μαζί με τους πελάτες μας πράξη τη δέσμευσή μας για ένα καλύτερο αύριο, γιατί το περιβάλλον και η ανακύκλωση είναι στο χέρι μας!», καταλήγει η Lidl.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Κάνετε το σχόλιό σας

Ερώτημα ασφαλείας (CAPTCHA) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.