Very Makedonia αλλά με… λίγα χρήματα για προβολή

Με ελάχιστα χρήματα τα οποία έχει  στη διάθεση της  για τον τουρισμό  η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε να   βάλει τις βάσεις  πάνω  στο οποίες θα κτίσει  μια σωστή  επικοινωνιακή   τουριστική  προβολή. «Είναι  αστείο  να μην έχεις χρήματα για τις απαραίτητες δράσεις που πρέπει να γίνουν στην περιοχή μας » τόνισε χαρακτηριστικά  ο Απόστολος Τζιτζικώστας. «Τα  600.000 ευρώ,  ποσό από το ΕΣΠΑ,   αρκούν  μόνον  για τη  δημιουργία   της  βάσης   της  καμπάνιας μας» υπογράμμισε ο περιφερειάρχης  Κεντρικής Μακεδονίας.

Το τουριστικό brand name της «Very Macedonia»,ι θα συνοδεύει στο εξής την επικοινωνιακή προβολή της   Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.Με το έναυσμα   της  αναζήτησης  και το ερώτημα   can you miss this?  ξεκινά   η  προσπάθεια  την προσέλκυσης τουριστών. Από τον τουρισμό θα  προκύψουν νέες θέσεις εργασίας  και  οικονομικά οφέλη εκτίμησε ο κ. Τζιτζικώστας και έκανε  λόγο  για μια  καινούργια συντονισμένη   τουριστική προβολή της  περιφέρειας για το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης  αυξήθηκαν  κατά   59,3%  οι επισκέψεις  των Τούρκων, των  Ισραηλινών  στο  31,22%, οι  αυξήσεις  από Βαλκάνια  από κυμάνθηκαν από 8 έως 53 %. Επίσης  σημαντική  ήταν  η επίσκεψη τουριστών  από Ουκρανία, Γερμανία, Αγγλία  Ολλανδία. Σταθερά  πρώτοι και φέτος  ήταν οι Ρώσοι επισκέπτες.

«Κορυφαία  πρόκληση  για μας είναι ο δωδεκάμηνος  τουριστικός  προορισμός   και η δημιουργία  μιας ισχυρής  τουριστικής  βιομηχανία  που θα δουλεύει   365   ημέρες» είπε ο κ. Τζιτζικώστας. Επτά  περιοχές  ιδιαίτερου ενδιαφέροντος. Το   βασικό στοιχείο είναι  η  ανάδειξη την  πολυμορφίας   όχι μόνο οι  θάλασσες, το μεγάλο  αποφασιστικό   βήμα  είναι  ο  ορεινός  περιπατητικός  θρησκευτικός   συνεδριακός  γαστρονομικός  τουρισμός εναλλακτικές  μορφές  τουρισμού  αυξάνουν  τον τζίρο   των  περιοχών.

Κατά την  παρουσίαση  του προγράμματος   αρμόδιος  αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακης Ενότητας  Χαλκιδικής  αρμόδιος για θέματα Τουρισμού της Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος   επεσήμανε   ότι    η  Κεντρική Μακεδονία   δεν   αξιοποιήθηκε  τουριστικά όλα αυτά τα χρόνια. Τώρα λέμε    επτά νομοί ένας στόχος ενώ τόνισε  ότι    πρέπει να ξεπεραστούν οι  απαρχαιωμένες πρακτικές.

Ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας DDB, αναδόχου του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014, Χρήστος Χέλμης παρουσίασε αναλυτικά τη δομή και τη φιλοσοφία του “brand name” της Κεντρικής Μακεδονίας και αναφέρθηκε στο μήνυμα-βάσης που το συνοδεύει: Can you miss this?”. «Το branding δεν εξαντλείται σε ένα όνομα, αλλά εκφράζεται σε ένα κεντρικό μήνυμα που αντιπροσωπεύει τα ιδιαίτερα στοιχεία της περιοχής», εξήγησε ο κ. Χέλμης. Ακολούθησε η παρουσίαση των νέων θεματικών εντύπων τουριστικής προβολής (Ήλιος-Θάλασσα, City Breaks, Φύση-Οικολογία-Περιηγήσεις, Χιόνι-Βουνό-Σκι, Συνέδρια-Επαγγελματικές Συναντήσεις, Ευ Ζην-Γαστρονομία, Θρησκεία-Προσκυνήματα), το  πρόγραμμα συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού  και το πρόγραμμα φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, με αφορμή το επικείμενο ταξίδι γνωριμίας (fam trip) δημοσιογραφικής-επαγγελματικής αποστολής που θα πραγματοποιηθεί στην Π.Κ.Μ. από τις 20 έως τις 25 Οκτωβρίου 2013.

Αύξηση  επισκέψεων καταγράφηκε  στη  Χαλκιδική  το φετινό καλοκαίρι

Με θετικό πρόσημο κύλισε  η φετινή  σεζόν  στη Χαλκιδική καθώς  αυξήθηκαν κατά 10% οι διανυκτερεύσεις  ενώ ο τζίρος των  ξενοδόχων  παρουσίασε    κέρδη  της τάξης του 7%. Με δεδομένη  την δύσκολη οικονομική κατάσταση  καταφέραμε να  σταθούμε  όρθιοι επεσήμανε στην greenagenda o  πρόεδρος  της  Ένωσης Ξενοδοχείων  Χαλκιδικής  Γρηγόρης Τάσιος.Τις  ομορφιές της  Χαλκιδικής είδαν  αρκετοί τουρίστες  από Γερμανία, Ουκρανία, Ρωσία, από χώρες των Βαλκανίων, την Τουρκία και  άλλες χώρες.  Λίγες  εβδομάδες  από την ολοκλήρωση  της  καλοκαιρινής περιόδου διαπιστώθηκε ότι   από τις  400.000   διανυκτερεύσεις  οι μισές  αφορούσαν    τον οδικό   τουρισμό ανέφερε  ο κ. Τάσιος.

 Για το 2014  υπάρχουν   καλή οιωνοί,   έχουμε  νέες αγορές όπως την Ολλανδία  ενώ  σημείωσε ο κ. Τάσιος  ότι  για τα επόμενα χρόνια  θα χρειαστούν   περισσότερες ποιοτικές   κλίνες  τουλάχιστον   10.000 στον αριθμό. 

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!