Έγκριση χρηματοδότησης για την κατασκευή της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας

Από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ανακοινώθηκε  ότι το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων, κ. Στράτου Σιμόπουλου,   ενέκρινε τη χρηματοδότηση 1.007.370€, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», για την εκπόνηση όλων των απαραίτητων μελετών υποδομών και των υπηρεσιών συμβούλων, που αφορούν στην κατασκευή έξι (6) προβλητών-στάσεων και των κτιριακών έργων στέγασης των εκδοτηρίων και των χώρων αναμονής επιβατών της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης.

 Για το έργο αυτό θα υπογραφεί στο επόμενο χρονικό διάστημα σχετική προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Δήμου Καλαμαριάς και του Δήμου Θερμαϊκού (Κύριοι του έργου)  και την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» που θα είναι και ο δικαιούχος του έργου. 

Χρήστος Μάτης: Υπάρχει σχέδιο μετά τις μελέτες;

Επιφυλακτικός  για την  υλοποίηση  της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας  εμφανίστηκε ο Χρηστος Ματης δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης- Επικεφαλής της παράταξης ΕΝΕΡΓΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ- Οικολογία στην Πράξη

« Η απόφαση για την χρηματοδότηση των μελετών υποδομών και συμβούλων για την κατασκευή έξι προβλητών-στάσεων και των κτιριακών έργων στέγασης των εκδοτηρίων και των χώρων αναμονής επιβατών της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης είναι μία θετική απόφαση, η οποία μπορεί να προωθήσει ένα έργο που μπορεί να δώσει διεξόδους σε μέρος του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης".

Ο κ. Μάτης εξέφρασε τις επιφυλάξεις θέτοντας μια σειρά ερωτήσεων. "Όμως, επειδή είναι μία δύσκολη περίοδος για την ελληνική οικονομία, υπάρχει ο κίνδυνος να δαπανηθεί 1 εκ. ευρώ σε μελέτες, αν δεν ανταποκριθούν εταιρείες που θα ενδιαφερθούν να αναλάβουν την εκτέλεση της διαδρομής.Έχουν γίνει κρούσεις; Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι; Έχει υπολογιστεί το κόστος του εισιτηρίου και η ενδεχόμενη επιδότηση του;Για να μην μείνουν στα συρτάρια οι κόστους 1 εκ. ευρώ μελέτες, όπως έχουν μείνει τα εξαιρετικά σχέδια των οκτώ κορυφαίων αρχιτεκτόνων που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας και σχεδίασαν τις στάσεις της παράκτιας αστικής συγκοινωνίας, αλλά προσφάτως διαπιστώσαμε ότι  δεν υπάρχουν λεφτά για να υλοποιηθούν επειδή θα κοστίσουν πολύ.Η πόλη χρειάζεται σχέδιο κι όχι επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που είναι ακριβά".

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!