Αντίστροφη μέτρηση για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στον ΟΑΣΘ από την Κίνα

Αντίστροφα μετρά τον χρόνο ο ΟΑΣΘ για την άφιξη των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθώς μπορεί ακόμη να βρίσκονται εν πλω, αλλά ουσιαστικά διανύουν τα τελευταία ναυτικά μίλια, φορτωμένα στο καράβι που ξεκίνησε το θαλάσσιο ταξίδι του πριν από 26 ημέρες από το λιμάνι Lianyungang, στην επαρχία Τσιανγκσού της Κίνας.

«Πυρετός ανυπομονησίας στον ΟΑΣΘ! Ο Μάρτιος αρχίζει με όμορφη, γλυκιά προσμονή για τη διοίκηση, τα στελέχη και όλους τους εργαζόμενους του» αναφέρει ο οργανισμός σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και όπως επισημάνθηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από τον οργανισμό, «τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία θα πατήσουν τις ρόδες τους στην Θεσσαλονίκη σήμερα».

Βέβαια, όπως σημειώνει ο ΟΑΣΘ «θα χρειαστεί να γίνει ο εκτελωνισμός των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, η ταξινόμηση και η προετοιμασία τους» και με δεδομένο ότι ήδη πραγματοποιούνται οι εργασίες για την κατασκευή των κατάλληλων υποδομών που θα εγκατασταθούν, αυτά αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην πόλη εντός της Άνοιξης.

Υπενθυμίζεται ότι στις 19/2 υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 8,737 εκατ. ευρώ, με την οποία εντός των επόμενων τριών μηνών προβλέπεται να ολοκληρωθεί, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που αναμένονται σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση του ΟΑΣΘ, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης όλες οι απαραίτητες υποδομές τόσο για τη φόρτιση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, όσο και για την ασφαλή νυχτερινή τους στάθμευση και φύλαξη. Κύριος του έργου είναι ο ΟΑΣΘ και φορέας υλοποίησης η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ Α.Ε.), η οποία ανέλαβε όλη τη διαδικασία δημοπράτησης (μελέτες, τεύχη δημοπράτησης, αδειοδοτήσεις, επιλογή αναδόχου κ.λπ.), την παρακολούθηση υλοποίησης, καθώς και την παραλαβή του έργου.

Το πρότζεκτ περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης του χώρου, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, όπου θα τοποθετηθούν 55 ηλεκτρικοί φορτιστές ισχύος 180 KW, καθένας με δυνατότητα παράλληλης φόρτισης δύο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, ανάπτυξη νέου δικτύου Μέσης Τάσης 20 kV στον χώρο του αμαξοστασίου και ηλεκτροφωτισμός για την ασφαλή κυκλοφορία προσωπικού και οχημάτων, καθώς επίσης και δίκτυα γειώσεων και αντικεραυνικής προστασίας.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση