Ως παιδί έκανε με την οικογένειά της γαστρονομικά ταξίδια ανά την Ελλάδα, μαθαίνοντας κάθε διαφορετικό τόπο από τα ξεχωριστά του τρόφιμα.
Αυτή την ελληνική «αξία» που από μικρή είχε μάθει να διακρίνει θέλησε να προβάλλει στο εξωτερικό η Νικολέτα Αυγήτα, δημιουργώντας στη Θεσσαλονίκη την Thinkgreen Natural Goods, μια εταιρεία με βιολογικά προϊόντα, από κονσερβοποιημένα αλιεύματα και ελαιόλαδα, μέχρι πιπεριές Φλωρίνης και τυριά, που δίνει τη δική της οπτική στον χώρο του τροφίμου και τη μοιράζεται με τους καταναλωτές 13 χωρών.
Μάλιστα, πριν από λίγο καιρό η εταιρεία κυκλοφόρησε στην αγορά ένα πρωτοποριακό προϊόν, τόνο κιτρινόπτερο σε βιολογικό ανθόνερο από απόσταξη ελληνικών αρωματικών βοτάνων, την πατέντα του οποίου ετοιμάζεται να κατοχυρώσει. Το μελισσόχορτο, η ρίγανη, η δάφνη και το φασκόμηλο «αγκαλιάζουν» με τα αρώματά τους τον τόνο, δίνοντάς του μια ξεχωριστή ελληνική γεύση, ενώ, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα έρευνες για το προϊόν, ενσταλάζουν στο ψάρι και όλα τα θρεπτικά τους συστατικά, αλλά και τα αντιοξειδωτικά τους στοιχεία. Μάλιστα, στο πλαίσιο της Πιλοτικής Δράσης του διακρατικού έργου BLUE_POST η εταιρεία είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με το Εργαστήριο Ανάλυσης Μεταβολισμού, Βιοανόργανης Χημείας και Βιολογίας Οργανισμών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, προκειμένου να αναπτύξει το προϊόν της και να επιβεβαιώσει την υψηλή διατροφική του αξία μέσα από τη διαφορετική αυτή άλμη.
Διαβάστε περισσότερα στη Voria.gr