Εγκαινιάστηκε το οδικό τμήμα Άγρας-Βρυττά στο νομό Πέλλας

Σημαντική μείωση του χρόνου μετακίνησης προσώπων και αγαθών στην εθνική οδό Έδεσσας-Φλώρινας επιτυγχάνεται με την παράδοση του νέου δρόμου Αγρα -Βρυττών . Ακόμη, βελτιώνεται  η ασφάλεια της οδού στην οποία έχουν συμβεί πολλά και σοβαρά ατυχήματα τα προηγούμενα χρόνια. Αξίζει να αναφερθούν τα περιβαλλοντικά οφέλη από τη λειτουργία του έργου, καθώς μειώνονται σημαντικά οι ατμοσφαιρικοί ρύποι και περιορίζεται η συμβολή της οδού στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

 Το έργο εγκαινιάστηκε  από τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Πάτερ Γεώργιος Ζουμής, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, οι βουλευτές κκ. Γ. Καρασμάνης, Δ. Σταμενίτης και Θ. Τζάκρη, οι Δήμαρχοι κκ. Δ. Γιάννου, Δ. Πασσόης και Γ. Στάμκος, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι κκ. Μ. Ζωγράφου, Μ. Καράμπελα και Α. Νουσηκύρου, ο Αντιδήμαρχος Έδεσσας κ. Χ. Βερυκούκης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Υποδιοικητής της Μεραρχίας κ. Π. Γεωργίου, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής κ. Γ. Νταουτάς, ο Διοικητής Τροχαίας Έδεσσας κ. Β. Πλούγαρλης, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κ. Κούγκας, ο Γενικός Διευθυντής Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας κ. Αλέκος Μήλιος, οι Διευθυντές Τεχνικών Έργων, Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας κκ. Χ. Τελλιανίδης,  Δ. Μανδάλης και Τρ. Τσαντάκης, υπηρεσιακά στελέχη, δημοσιογράφοι και πολλοί πολίτες. 

 Στον χαιρετισμό που απεύθυνε ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεοδωρίδης, τόνισε τις σημαντικές προσπάθειες που καταβλήθηκαν από την ηγεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από την πρώτη ημέρα διακυβέρνησης και, ειδικότερα, από τον κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη για την προώθηση του συγκεκριμένου έργου και συνολικά των συγκοινωνιακών υποδομών οι οποίες αποτελούν σημαντική προτεραιότητα και προϋπόθεση της ανάπτυξης.

 Το τμήμα το οποίο εγκαινιάστηκε και παραδόθηκε σε κυκλοφορία έχει μήκος 4,5 χλμ., πλάτος 11 μέτρα, είναι προϋπολογισμού 7,5 εκατ. ευρώ  χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα  Δημοσίων Επενδύσεων. Η νέα  οδός   παρακάμπτει όλα τα δύσκολα σημεία και με τη βελτίωση των γεωμετρικών στοιχείων δημιουργήθηκε ένα οδικό τμήμα με υψηλές προδιαγραφές.

 «Οι οδικές υποδομές αποτελούν τη βάση και προϋπόθεση της ανάπτυξης. Αισθάνομαι λοιπόν πραγματικά μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια που εγκαινιάζουμε σήμερα το ολοκληρωμένο τμήμα της οδού Άγρα-Βρυττών ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωριδης .

 Ιστορικό έργου

 Η σύμβαση του έργου υπογράφηκε τον Ιανουάριο του 2009. Το τμήμα που εγκαινιάζουμε σήμερα έχει μήκος 4,1 χιλιόμετρα, πλάτος ασφαλτοτάπητα 11 μέτρα και συνολικό πλάτος με τα ερείσματα 13 μέτρα. Από τα 4,1 χιλιόμετρα της οδού, στα 2,7 χιλιόμετρα έγινε βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών, ενώ σε μήκος 1,4 χιλιομέτρων έγινε καινούρια χάραξη. Οι παράπλευροι δρόμοι έχουν πλάτος 4,5 μέτρα και θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των παρακείμενων ιδιοκτησιών.

  Το τμήμα που απομένει, αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα και θα φτάσει μέχρι το γήπεδο του Άγρα. Στο σχεδιασμό μας περιλαμβάνεται η συνέχιση του έργου από την έξοδο του Άγρα μέχρι τον Περιφερειακό της Έδεσσας. Σύντομα  θα εγκαινιαστεί  το οδικό τμήμα  Παραλίμνη-Πέλλα .

 Σε εξέλιξη οδικά έργα

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μου επιτρέψετε μία σύντομη αναφορά στα μεγάλα οδικά έργα που αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας και βρίσκονται σε εξέλιξη. Το τμήμα «κόμβος Πελλαίας Χώρας-Παραλίμνη», συνολικού μήκους περίπου 14,5 χλμ., αναμένεται να δοθεί σε πλήρη κυκλοφορία περί τα τέλη Ιούλη. Για τα τμήματα παράκαμψη Γιαννιτσών και παράκαμψη Χαλκηδόνας έχουν προκηρυχθεί οι οριστικές μελέτες τεχνικών έργων με προϋπολογισμό 1,2 εκατ. ευρώ. Με την ολοκλήρωσή τους τα έργα θα υλοποιηθούν από το ΕΣΠΑ με αρχικό προϋπολογισμό ένταξης περίπου 210 εκατ. ευρώ. Εξάλλου, η παράκαμψη των Γιαννιτσών έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 115 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, για το οδικό τμήμα Μαυροβούνι – Νότια παράκαμψη Έδεσσας, συνολικού μήκους 8,5 χλμ., εκδίδονται οι περιβαλλοντικοί όροι και ακολουθεί η εκπόνηση των οριστικών τεχνικών μελετών.

 Η σημερινή οικονομική κρίση δεν πρέπει να αποτελέσει αφορμή ή, το χειρότερο, άλλοθι ώστε να σταματήσουν τα σημαντικά έργα υποδομών που χρειάζεται η χώρα τόνισε ο κ. Θεοδωρίδης.Τα ποιοτικά προϊόντα που παράγουμε ταλαιπωρούνται σήμερα και υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην παράδοσή τους εξαιτίας των ελλείψεων που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η Πέλλα εξακολουθεί να μη διαθέτει κάθετη σύνδεση με την Εγνατία Οδό, το μεγαλύτερο Αναπτυξιακό Έργο που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια κατέληξε ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!