Επανασχεδιασμός της Mariahilfer Straße στη Βιέννη

  Από την αρχή του έτους η greenagenda.gr  παρακολουθεί   τον επανασχεδιασμό της Mariahilfer  Straße, ένας  πολυσύχναστος δρόμος  της Βιέννης. Οι αλλαγές   στα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά θα  μπορούσαν  να  αποτελέσουν  εργαλεία ενημέρωσης   για τις δημοτικές αρχές,  τους κατοίκους  και  επαγγελματίες  της χώρας μας.

Οι αστικές  παρεμβάσεις  σε  πόλεις της Ευρώπης γίνονται με σκοπό   την αναβάθμιση  της ποιότητας ζωής . Για τις απαραίτητες  αλλαγές ζητείται  η άποψη των εμπλεκόμενων  που  τυχόν θίγονται από  αυτές  και  αυτό  γιατί  απαιτείται η  κοινή  αποδοχή τους.

Με βασικούς  στόχους  περισσότερη  ποιότητα  ζωής για τους  δημότες  και τους  επισκέπτες  ο μητροπολιτικός δήμος της Βιέννης επανασχεδιάζει   την Mariahilfer Straße.Από τις 16 Αυγούστου ξεκινά η φάση της   βελτίωσης  και των  παρεμβάσεων, καθημερινά θα  γίνεται  η αξιολόγηση του σχεδιασμού.  Ο κεντρικός αυτός  δρόμος θα διαθέτει  περισσότερο  χώρο για τους πεζούς,  την χρήση του ποδηλάτου, λεωφορειακή γραμμή με  διακριτικό κόκκινο χρώμα ενώ προβλέπεται   μια  κυκλοφοριακή-ήπιας μορφής  μετακίνηση  των οχημάτων.

Πέντε  βασικά σημεία   του νέου σχεδιασμού της   Mariahilfer  Straße 

 -Η ζώνη του πυρήνα μεταξύ  της Andreasgasse και  της Kirchengasse θα μετατραπεί σε πεζόδρομο

 -Τα οχήματα παράδοσης μπορούν να εισέλθουν στον πεζόδρομο μεταξύ 6 το πρωί  και 1  το μεσημέρι  κατά τις εργάσιμες ημέρες.

  -Δύο τμήματα του δρόμου   από Getreidemarkt εως Kirchengasse και από Kaiserstraße εως  Andreasgasse - θα μετατραπούν σε  λεγόμενες  μοιρασμένες  τμηματικές ζώνες. 

 -Γενικό όριο ταχύτητας τα 20 χλμ/ώρα

  -Τα αυτοκίνητα  μπορούν σύντομα να σταματήσουν για επιβίβαση ή αποβίβαση.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες και τα ταξί

 Η λεωφορειακή γραμμή  13Α  που θα κινείται  στην ξεχωριστή λεωφορειακή γραμμή με το κόκκινο χρώμα μόνο θα διασχίζει τον δρόμο

 Τα ταξί επιτρέπεται να χρησιμοποιούν την γραμμή των λεωφορείων στην κατεύθυνση κυκλοφορίας του  για την επιβίβαση  ή αποβίβαση  και δίπλα στην κόκκινου χρώματος  λεωφορειακή γραμμή. Τα ταξί μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση και να βγαίνουν  από την ζώνη,  από Andreasgasse έως Neubaugasse από τις 6 π.μ. έως 1 μ.μ. κατά τις εργάσιμες ημέρες.

-Ποδηλασία θα επιτρέπεται και στις δύο κατευθύνσεις σε όλη την Mariahilfer Straße .

-  Χώρος στάθμευσης δεν θα επιτρέπεται στα τμήματα της Mariahilfer Straße που επηρεάζονται  από τον νέο σχεδιασμό  .

  - Νέες θέσεις στάθμευσης για τους κατοίκους της περιοχής θα πρέπει να παρέχονται στις γειτονιές και στις δύο πλευρές τηςοδού Mariahilfer (27 θέσεις στάθμευσης για την κάθε μια  στο 6ο και 7ο διαμέρισμα). Υπάρχουν σχέδια για να συνεχιστεί αυτή η διαδικασία.

-Αρκετές θέσεις στάθμευσης είναι διαθέσιμες  σε κοντινούς χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων.

 Προεργασία-Διαδικασία διαλόγου

Το προηγούμενο  διάστημα   σε όλους τους κατοίκους  του 6 και 7ου τοπικού διαμερίσματος εστάλησαν  λεπτομερείς   πληροφορίες για  τις μελλοντικές  κυκλοφοριακές  λύσεις  που  προτείνονται στις περιοχές τους.  Οι διαρθρωτικές αλλαγές  πρόκειται να  ξεκινήσουν  την άνοιξη  του 2014, ακολουθούμενες από  μια  δοκιμαστική  περίοδο. Οι διαβουλεύσεις με τον Εμπορικό Σύλλογο της Βιέννης για τις  ώρες  εφοδιασμού της αγοράς  θα συνεχιστούν στη βάση των κυκλοφοριακών   λύσεων.

Όλα τα μέτρα που θα ληφθουν για την επίλυση   των  τοπικών  κυκλοφοριακών προβλημάτων λαμβάνονται  σύμφωνα με  την διαδικασία του διαλόγου που εφαρμόζεται από το φθινόπωρο του 2012.  Χιλιάδες κάτοικοι προτείνουν τα συμφέροντα τους, τις ιδέες  και τις ανάγκες. Λαμβάνεται  υπόψη   η κατάσταση  που επικρατεί  σε γειτονικές περιοχές. Σε συνεργασία  με  τους ειδικούς σχεδιαστές σε θέματα κυκλοφορίας  αναπτύσσεται  ένα  μοντέλο που   να  ανταποκρίνεται σε  όλες τις απαιτήσεις.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!