Ξεπέρασαν τους 160.000 οι επισκέπτες στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης για ελληνικούς προορισμούς και ξενοδοχεία. Στόχος η αύξηση πωλήσεων για την επερχόμενη τουριστική περίοδο.
Το εμπορικό κέντρο φιλοξενεί ολόκληρο τον μήνα του Φεβρουαρίου έως και αρχές Μαρτίου – κάθε Παρασκευή και Σάββατο, περίπτερα με ελληνικούς προορισμούς και ξενοδοχεία. Μεγάλη ανταπόκριση των Σουηδών στην προώθηση των Χανίων και του Ρεθύμνου, έπεται και η παρουσίαση της Ρόδου σήμερα και αύριο.Το εμπορικό κέντρο που βρίσκεται στο κέντρο της Στοκχόλμηςαποτελεί το μεγαλύτερο σε κίνηση εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας με δεκάδες χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες. Στους χώρους του φιλοξενεί επώνυμα καταστήματα λιανικής, ένδυσης – υπόδησης, καφετέριες και εστιατόρια, σημεία ψυχαγωγίας για το κοινό κλπ. Οι διερχόμενοι επισκέπτες του προσεγγίζουν τους 160.000 τις ημέρες Παρασκευή και Σάββατο και ακριβώς αυτές τις ημέρες πραγματοποιείται η καμπάνια για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς και ιδιώτες του τουριστικού κλάδου.
Είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται καμπάνια σε εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας, και σύμφωνα με τις πρώτες παρουσιάσεις από τα Χανιά (Ένωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων, και Περιφερειακή Ενότητα Χανίων) όπως και από το Ρέθυμνο (Σύλλογος Ξενοδόχων Νομού Ρεθύμνου και Αντιπεριφέρεια Ρεθύμνου) το ενδιαφέρον του κόσμου είναι εξαιρετικά μεγάλο. Το περίπτερο βρίσκεται στο καλύτερο σημείο του εμπορικού κέντρου – ακριβώς στην κεντρική είσοδο του πολυκαταστήματος - στο Stockholm Tourist Information Desk. Σημαντικές συμμετοχές και από tour operators που φέρνουν τουρισμό στην Ελλάδα, όπως από τον Apollo Kuoni, οι οποίοι στηρίζουν τις προσπάθειες των ξενοδόχων και προορισμών με δικό τους προσωπικό και ειδικές προσφορές.Η πρωτοβουλία της διοργάνωσης ανήκει στην North Events, η οποία ειδικεύεται στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Σκανδιναβική αγορά.