ΣΥΡΙΖΑ: Να σταματήσει η κατασκευή του ΣΜΑ της Νέας Ευκαρπίας

Την αντίθεσή του στην κατασκευή του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμάτων (ΣΜΑ) στη Νέα Ευκαρπία, εξέφρασε για μια ακόμη φορά ο ΣΥΡΙΖΑ, με συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού “Χρήστος Τσακίρης” στη Σταυρούπολη, με αφορμή την είσοδο μηχανημάτων στο χώρο και τη περίφραξή του με συρματοπλέγματα, κάτω από την προστασία των ΜΑΤ.Σύντομες τοποθετήσεις έκαναν η Δέσποινα Χαραλαμπίδου, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος, περιφερειακός σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας, ο Γιάννης Γρηγοριάδης, μέλος της γραμματείας του τμήματος Οικολογίας και Περιβάλλοντος του ΣΥΡΙΖΑ, ο Τάκης Θεοδοσιάδης, δημοτικός σύμβουλος Παύλου Μελά, ο Τάσος Παπαντωνίου, μέλος της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Θεσσαλονίκης, ο Θεόδωρος Μαυρίδης, εκ μέρους του δικτύου 50 συλλόγων κατοίκων της περιοχής και ο Μηνάς Μοναστηρίδης, εκ μέρους της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Στη συνέντευξη Τύπου, τονίστηκε η θέση του κόμματος η οποία επιβεβαιώθηκε και με τις αποφάσεις του 1ου Συνεδρίου, η οποία είναι εναντίον της καύσης των απορριμμάτων και της κατασκευής του ΣΜΑ και υπέρ της κομποστοποίησης, της ανακύκλωσης και της διαλογής στην πηγή και υπέρ της δημιουργίας μικρών και μεσαίων ΣΜΑ ανά καποδιστριακό δήμο. Το μοντέλο δημιουργίας τεραστίων διαστάσεων ΣΜΑ, όπως αυτός στη Νέα Ευκαρπία είναι περιβαλλοντικά επιζήμιο και οικονομικά δαπανηρό. Ως εκ τούτου ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να αναγνωρίσει συμβάσεις οι οποίες αντίκεινται στην ευρωπαϊκή και την ελληνική νομοθεσία.

 Πάγια θέση του κόμματος είναι η περιβαλλοντική δικαιοσύνη και γι' αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ αντιτίθεται στο συγκεκριμένο έργο και τάσσεται στο πλευρό των κατοίκων της περιοχής η οποίοι αντιστέκονται. Ζητήθηκε επίσης να εφαρμοστούν οι ομόφωνες αποφάσεις που έχουν πάρει τα δημοτικά συμβούλια Παύλου Μελά και Ευκαρπίας εναντίον της δημιουργίας ΣΜΑ και να ληφθούν υπόψη οι εναλλακτικές προτάσεις που έχουν  γίνει. Τέλος, καταγγέλθηκε η παρουσία ΜΑΤ στο χώρο τα οποία απαγορεύουν την πρόσβαση των κατοίκων.Ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ζητά να αποσυρθούν οι αστυνομικές δυνάμεις και να ξεκινήσει διάλογος με το σύνδεσμο ΟΤΑ μείζονος Θεσσαλονίκης και  να σταματήσει η κατασκευή αυτού του έργου.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!