2η ημερίδα επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό τομέα

Ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου Νίκος Καραβίτης και ο Πρόεδρος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Δρ. Πάνος Κανέλλης

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε  η 2η ημερίδα Επιχειρηματικότητας στον Αγροδιατροφικό τομέα που διοργανώθηκε από το Κέντρο Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής-Κολεγίου Περρωτής. Το θέμα της ημερίδας ήταν:«Η επιχειρηματικότητα σε κίνηση. Δημιουργικές λύσεις για ένα πετυχημένο αύριο». Σκοπός της ημερίδας ήταν η ενημέρωση και η επαφή των επιχειρηματιών με ειδικούς χρηματοδοτικών πηγών για την ανάπτυξη του κλάδου.

 Κεντρικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου  Ν. Καραβίτης ο οποίος  τόνισε πως ενώ η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, συγκρινόμενη με αυτή του εξωτερικού, είναι σε υψηλά επίπεδα, επικεντρώνεται, λόγω εσωστρέφειας, σε καταναλωτικά προϊόντα και όχι απαραίτητα σε καινοτόμα. Είναι όμως εξίσου σημαντικό με τις εξαγωγές, να παράγονται και αγαθά που στοχεύουν στην υποκατάσταση των εισαγομένων. 

 Ο δεύτερος ομιλητής,  Κ. Στυλιαράς, εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρήσεων, ανέλυσε τις ευκαιρίες χρηματοδότησης από ευρωπαϊκά προγράμματα, απευθυνόμενος κυρίως σ’ αυτούς που έχουν ως στόχο την έναρξη επιχειρηματικότητας στον κλάδο της αγροδιατροφής.

 Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με τη βιωματική παρουσίαση επιχειρηματικών δράσεων που σχετίζονται με το Κέντρο Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε η νεοσύστατη επιχείρηση μεταποίησης πιπεριάς «Papricconi» από την Έδεσσα, της κας Κ. Λυσσούδη-Σφέτκου (απόφοιτη του Κέντρου Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας, Τάξη 2013) η εταιρεία Althemis-Φαρμακευτικά φυτά από το Κιλκίς του κ. Δημήτρη Αγαθόπουλου και η σύμπραξη παραγωγών Κερκύρας «Η Κέρκυρα Παράγει» εκπροσωπούμενη από τον κ. Π. Βασιλάκη, Μελισσοκόμο.

 Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των επιχειρήσεων και τη συζήτηση που ακολούθησε, τονίστηκε ιδιαίτερα η σημασία της ποιότητας του προϊόντος κατά την παραγωγική διαδικασία, αλλά και της δικτύωσης και της ανάγκης συμπράξεων για τη σωστή προώθηση των παραγομένων προϊόντων και τη βιωσιμότητα των δράσεων στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Αν σας άρεσε το άρθρο, Μοιραστείτε το!